Helgen<3

Hejsan , :) nu tänkte jag berätta vad jag gjort i helgen!
I fredags gick jag inte till skolan för hände en liten olyka i torsdags kväll med mitt hår så jag var hos frisören på dagen. Resultatet blev jätte bra jag är nöjderSå nu har jag en snygg frisyr igen :p haha sen mötte jag Soma och Iman vi käkade på donken och sen åkte vi hem.Så städade jag lite här hemma och pluggade till ett prov. . . Jag fixade mig och lite så inför kvällen.

Sen kom Iman hem till mig och så drog vi till festen. Den var inne i stan vi var i lokalen som vi var i för två veckor sen. Men det var as kul faktiskt. Det hände lite grejer sen som inte var så bra men de löste sig. När alla gått så åkte vi hem till en kompis och sov där. Kl var fan sju när jag somna haha. Sen åkte vi hem så var hemme typ ett. Men mådde jätte dåligt så sov typ hela dagen sen träffade jag Iman och käkade hägernäsmacka. Så jävla god så snackade vi om lite allt möjligt. Sen följde jag med hem till henne. Så kom mamma och hämtade mig.

Vi kollade lite på film och myste sen somnade jag. Idag har jag varit jätte duktig. Har suttit och pluggat hela dagen och städat klart här. Nu är jag helt slut. Ska ta något och käka sen ska gå igenom allt till provet så att jag verkligen kan allt.

I morgon efter skolan blir de att gå till gymmet och sedan köpa juklappar jag och bror min delade upp alt så ska handla två juklappar bara. Fett skönt.  Men ska gå nu skriver mer sen tjingeling

Kommentarer
Postat av: Josephine

jättefiin frisyr!

2008-12-14 @ 15:40:53
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/
Postat av: Josephine

haha visst blev den mihihi

2008-12-14 @ 16:21:18
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/
Postat av: Iman

Haha sa ju att hägernäsmacka va gott! :D

2008-12-16 @ 16:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0