Helgen<3

Hejsan:)!
Så skönt nu är det äntligen lov, nu får man sova hur länge man vill men tyvär harjag blivit sjuk:( så typiskt!
Men hoppas att jag blir frisk snart. Jag har haft ont i halsen i veckan sen i torsdagskväll så kännde jag mig helt borta. Så på fredag var jag gegnomförskyld.

I fredags hade vi julavslutning. Det var hur skönt som helst men endå tråkig för att våran lärare Eva slutar jobba hon går i för tids pension. Man har typ inte fattat det ännu det känns som att hon kommer vara där efter lovet och ta i mot oss med alla våra olika problem. Hon har altid funnits där för alla från första början och nu lämnar hon oss. Efter julkonsären så grät typ alla när vi sa hej då till henne. Det var faktiskt jobbigt.

När vi slutat mötte vi Jessica en stund och snackade ltie. Sen gick vi andra til centrum och så gick jag,Eric och Iman o julhandla. Det var skit kul de var länge sen man skratta så mycket haha. Så käkade vi lite och så. Så såg jag Mangnus uggla han försvan in på hemsköp. Fett coolt haha :P! Tänkte ta hans atougraf men orkade inte vänta. haha Sen blev jag hämtad av pappa i centrum. Vi åkte hem hämtade Sebbe och våra saker sen åkte vi mot strängnäs.
 
Vi åkte förbi syrran också för att lämna lite grejer. Sen hämtade vi upp maten och åkte hem. Så fredagskvällen blev lugn kollade på en film Göta kanal två sen gick jag och la mig. Var helt borta.

Sen i lördags så sov jag typ hela dagen var hur förskyld som hälst Så tog det bara lugnt snackade i telefonen med lite kompisar typ. Sen blev de X man två haha men har sett den så många gånger.

Aja idag blir de äntligen att åka hem. Det ska bli så skönt. Så här ser min dag ut.

Fixa med packningen
Duscha
Ringa mamma
Käka lunch
Åka tåget hem.
Handla mat
Lagamat
Filmkväll

Det ska faktiskt bli kul. I kväll kommer Iman till mig vi ska käka och sen ska vi kolla på Heart break hotel. Det var länge sen jag såg den. Så imed att jag är sjuk är det skönt att bara ta det lugnt.
Men ska gå nu tjingeling

Kommentarer
Postat av: jossan

haha sure thing! ;D

2008-12-21 @ 14:09:48
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0