Måndag

Hejsan vilken jävla dag :P

haha nej det har varit helt okej hade lite lektioner i skolan sen på lunchen drog jag och en kompis iväg och köpte cigg. Sen har vi haft prov och lite sånt. När vi äntligen slutade så mötte vi sööta Jessica en stund vi snackade och så följde hon med mot gymmet. :) Sen gymmade jag och Iman så duktiga. haha så såg vi en snubbe han simmade i badräkt jag skojar inte fett skum ?? haha vilken kille i 20 års åldern simmar i badräkt :0? Jag skrattade nästan så jag kissade på mig haha aja sen drog vi till centrum och käkade. Tänker inte nämna vart vi åt för de blir juh inge bra :p haha ..

Sen handlade jag klart mina juklappar en till min låsas mamma och en till bror min super bra julklappar dom kommer bli nöjda. :) Sen letade jag efter ett par mjukisar till mig men orkade bara gå in i en affär ska fortsätta leta i morgon ;)..
Sen åkte vi hem jag har skrivit klart en labbraport och käkat middag. Ska väll ta te snart med mammsen. men ni få ha det så gött ;)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0