Måndag

Hejsan nu ska jag berätta om min dag!

Vaknade halv sju kunnde nästan inte gå upp hade somnat rätt sent natten innan. Jag käkade frukost och fixade mig så vart det av till skolan. Det var en helt okej dag. Jag var på as bra humör konstigt nog. :) men det är juh bara bra. I skolan hade vi svenska först vi diskuterade en film som vi kollat på och sedan hade vi no och skrev raporter på en labb vi gjort. Sen var det samhälle gick igenom lite saker som vi ska ha på provet sen var det lunch. Då gick dom flesta hem för dom orkade inte vara med på engelskan. Vi kollade klart på Sex and the city. Sen gick jag till gymmet. Det var jätte härligt att få komma igång att träna igen.

Sen kom jag hem käkade lite mellis och så snackade jag i telen med lilla Iman. Sen duschade jag och lagade middag. Sen har jag varit med familjen lite pratat med pappa i telefonen. En händelserik dag haha. Sen nu håller jag på att tvätta. Det kommer ta resten av kvällen men då har jag fått det gjort.

Nej nu ska jag ner till tvätten och sen ta en kopp te.
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0