Min helg :)

Hejsan, :)
nu var det några dagar sen jag skrev. Det har varit helg och jag har haft hur kul som hälst. På fredagen struntade jag i min sista lektion och åkte hem fixade mig packade väskan åt en macka så drog jag till täby centrum. Så tog jag och Jessica en fika. Det var jätte myssigt så snackade vi om lite allt möjligt. Så gick vi runt och tittade i affärer. Min nyårsklänning är borta den jag hade tänkt köpa sen. Den fanns på charmante aja får hitta någon ny.

Efter vi kollat lite i centrum så åkte jessi hem och jag åkte till åkerbgera. Vi skulle ha tjejkväll hemma hos Bella. Vi möttes alla i berga centrum så gick vi till en pizzeria och käkade. Det var jätte mysigt. Jag bestälde hamburgertalrik så ingick en coola för bara 45 kr. As billig. haha Efter vi ätit så åkte vi hem till bella och kollade på Idol. Jag satt och hejade på Alice och Kevin medan dom andra trodde att Robin skulle gå vidare. haha och jag hade så rätt.





















Sen kl elva så började vi dra oss mot bussen för jag och Iman skulle enda till hägernäs det tar ett tag. Så kom vi hem till henne vid halv ett somnade dirket. Sen på lördag så satt vi och käkade fukost med henne gulliga familj. haha Sen började jag fixa och åkte hem. Jag käkade middag och fixade mig sen drog jag och träffade Iman vid täby centrum vi satte oss vid donken så kom Malin och resten av tjejerna. Sen kom erik och hans kompisar vi satt där ett tag sen drog vi till någon skola och satte oss där. haha sen åkte vi till berga för att gå på någon fest men när vi väll kom dit så kom jag och Iman på att vi inte kommer kunna ta oss hem så vi åkte med hem till Erik och sov där. Ellr vi satt och snackade typ halva natten.

Sen i söndags så åkte jag och Iman till täby centrum för att ta bussen så kom jag hem duschade käkade frukost sen gick jag och la mig för att sova. haha men det var en rolig helg.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Karianne

haha vilka bilder! Men roligt var det! :D

2008-12-12 @ 13:58:13
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0