Onsdag

Nu är det bara en vecka kvar till julafton :) fan vad jag längtar. Sen är det nyår också snart. ;) så jävlar haha..

Idag har jag varit hemma mådde inte så bra :( så har sovit hela dagen. Jag har fixat lite här hemma slagit in juklappar,fixat i köpet,käkat lunch så åkte jag till centrum och köpte en jätte fin klänning jag ska ha på julavslutningen på fredag.

Vad tycks ? :)
Så träffade jag Iman och corre en stund. Sen åkte jag hem. Så har jag lagat mat och fixat lite. I morgon blir de packa för min del ska åka till pappa i helgen sen kommer jag åka dit efter julafton igen. Men det är faktiskt skönt att åka iväg och ta det lugnt nu sova hur länge jag vill äta god mat. Kanske tärffa en kompis. Sen på söndag ska jag och Iman kolla på Heart break hotel hemma hos mig :P hoppas jag haha så hon inte ändrar sig men jag lokade med popcorn haha :P!

aja ska gå nu och fika med mamma tjigeling


Kommentarer
Postat av: jossan

Fiin! speciellt färgen ;)



ååh heart Break hotel e assköön film!! haha

2008-12-17 @ 21:45:15
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0