Tisdag

Hejsan :)
Vi hade julbord idag i skolan det var faktiskt mysigt. Vi fick julmust och god mat. Som efterrätt fick vi muffins. haha nej men det var faktiskt kul. Så skolade vi för eva. :p Hon slutar juh nu på fredag fett dåligt vi vill juh ha kvar henne. Men så är de :(.

Idag på lunch rasten så gick jag och Kim till centrum och så köpte jag äntligen ett par mjukis byxor. Så nice haha kommer aldrig ta av mig dom! Efter skolan så gick jag in en snabbis på hm sen drog jag och Iman hem med bussen. När jag kom hem så lagade jag mat,käkade, duschade och nu håller jag på att tvätta. Så jobbig men måste ha allt rent inför julen och så ska åka iväg till pappa två gånger denna vecka så :P! aja i kväll ska jag kolla på värdens bästa film Bodyyguard med Whitney Houston den är så jävla bra. Den börjar om en timme så hoppas tvätten blir klar snart :P

Imorgon ska jag köpa en snygg klänning jag kan ha på avslutningen och på julafton ;) haha

aja ska gå nu
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0