Tisdag och Ondag

Hejsan Idag var det en rätt nice dag :)!
I skolan hade vi först skapade verkstad jag gjorde klart min sjärna sen satt jag och gjorde en boll det var helt okej känns ganska skönt att börja dagen så. Sen hade vi gympa fy fan vad trött man blev vi körde badmintion. Jag typ dog urs. Men hade rätt kul med kim haha vi fjantade runt.

Efter gympan drog vi till täby centrum och käkade på donken och köpte cigg. Det var grymt nice:P haha var ett tag sen jag käkade där så det var gått. Sen hade vi lite andra tråkiga lektioner. Men det var en kul dag. Sen efter skolan så satt jag och Iman och snackade i centrum ett tag och så sökte vi två jobb som skyltdockor haha. Sen fick jag sjuss av hennes pappa hem. Så kom hem typ fem. Helt död haha så var jag tvungen att tvätta resten av kvällen. Men det var ganska kul så käkade vi middag och myste.

Idag så var det fakskit jätte kul i skolan haha men de är de ibland. Det var en jävla lång dag hade foto och håltimme hur länge som hälst. Sen hade vi prov och matte. Sen drog jag och Iman till gymmet så duktiga vi är. haha men efter så drog vi till centrum och käkade på donken. haha hade kuponger så käkade två hamburgare pomfritt och sen glass. haha känner mig nyttig. Aja sen drog vi hem kom hem typ halv sju. haha Aja nu ska jag typ plugga lite har prov i morgon, Men det kommer nog gå bra.

Gu vad jag längtar till helgen ska bli så skönt at få sova så blir det fest på fredag hoppas vi ;)
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Karianne

haha onsdag var bäst! haha

2008-12-12 @ 14:00:02
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0