Tisdag

Hejsan :)!
Idag har det varit en ganska seg dag var trött typ hela dagen. Men det var endå kul. I skolan hade vi massa lektioner som vanligt ^^ haha kollade på någon tråkig film på gympan sen fick vi masarge det var underbart. haha

Efter skolan så gick jag och en kompis till ungdomsmottaginngen eller vi tog tåget vi orkade inte gå haha. När vi väll var där var det lite onödigt för jag behövde boka en tid så ska kanske dit i morgon får se om jag orkar. Sen åkte vi till centrum och käkade på donken. Underbart gått. Länge sen jag ått där. Så kom hem vid typ fem.

Ska fixa lite och välja kläder inför fredag. hihi Ska ut och äta med tjejerna på kvällen i berga sen ska vi hem till Bella och kolla på Idol. :)<3
Tjingeling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0