Torsdag

Hejsan idag har det varit en jätte lång dag :p
Jag tog sovmorgon idag orkade verkligen inte gå upp så vaknade vid åtta. käkade lite frukost och så sen tjugi över nio drog jag till skolan. Så hade jag matte prov och lite andra lektioner.
Sen efter skolan så drog jag och Iman till täby centrum hämtade ut pengar och fixade lite grejer ^^ sen mötte jag min mamma så gick vi till min doktor för att få ut recept på mina p-piller så snackade vi om lite annat! ;0

Sen gick jag och mamma och hämtade ut dom. Sen käkade vi på mysiga kebabstället gu vad gått det var käkade kebbab med pomfritt. Sen gick vi till baka och satt och väntade en halvtimme sen fick vi gå in och få ett recpet på en spruta mot livmoderscanser så gick vi och hämtade ut den. Sedan gick vi tillbaka så tog jag sprutan. Urs vad ont det gjorde trodde jag skulle svimma :p haha

Aja sen körde mamma hem mig så har jag tagit en kopp te och duschat. Nu ska jag plugga lite tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0