Helgen<3

Hejsan nu var det ett tag sen jag skrev!

I veckan har det varit mycket med skolan och annat. Som jag inte riktigt orkar med just nu men de löser sig. Men kan säga så här att nu är jag tillbacka till ruta ett.

I Fredags var man i skolan hade prov och lite så. Efter skolan gick jag med en kompis till centrum så köpte vi cigg sen gick jag hem. Lagade mat så kom Iman till mig. Vi satt och käkade och snackade ett tag det var mysigt. Sedan så började vi fixa oss och så gick vi ner till donken. Tog en coola och satt där ett tag så kom Corre. Sen drog vi till bussen så kom Erica och Manne. Så åkte vi till stockholm östra där mötte vi jessica,Malin och Linda. Så åkte vi till lokalen där var Aicha. Vi satt alla och snackade och rökte vattenpippa så kom det fler och fler. När alla som skulle komma var där började partyt. Kanske inte för mig var mycket tjafs och diskutioner för min del men det var endå bra för då kom man fram till olika saker. Men på slutet var det ganska lugnt endå.









Dom sista drog vid halv två typ vi städade lite sen gick vi ner på donken och käkade lite. Sen drog vi hem till Aichas bror. Vi la oss tre pers i sängen så sov Corre i soffan. Sov nästan ingenting den natten. Men en helt okej natt. Nästa dag satt vi och snackade ett tag sen drog vi till lokalen och letade efter ett busskort och fixade lite sen åkte vi hem.

Kom hem vid halv tolv helt död. Så tog det lugnt hela dagen och fixade massa saker hemma. Sen på kvällen var jag hemma och kollade på film och snackade i telefon med lite kompisar och var uppe med mamma. I dag ska jag typ damsuga här hemma lite ta det lugnt lixom. Aja vargie helg kan inte bli dom bästa.

Längtar tills i morgon så att man kommer ut här ifrån. Få göra saker. Ska träna i morgon också. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0