Jullovet

Hejsan, :)
Nu var det ett tag sen jag skrev! Typ början av jullovet! Inget är sig likt.  :p

Jag har spenderat lovet med min kära pojkvän eric och min bäsitis Iman det har varit ett jäkligt bra lov. De bästa på länge. På söndagen när jag kom från pappa så hade jag filmkväll med Iman. Det var jätte myssigt sedan gjorde vi våran lilla bok med massa hemligheter :P haha fan va kul de var. Sen på måndagen så var vi och tränade sen på kvällen drog vi till en kompis kompis. Eric ,Linda,Malin o Tobbe följde med. Det var ingen fest direkt mer chill kväll. Vi började dra oss hemåt kl 1. Var inte hemma förens halv fyra. Jag sov hos Eric. Man sov typ hela dagen :p sen på tisdagen åkte jag hem och packade. På onsdagen var det julafton. Så åkte iväg till mormor och sen till syrran och firade jul där.

Det var jätte kul även fast vi inte var så många. Vi åt god mat kollade på kalle anka, vi drack massa glögg o öl haha sen öppnade vi julklappar. Senare på kvällen så spelade vi gittar hero. Sen på torsdagen åkte vi till pappa och firade jul där med hans familj. Sen på fredagen åkte jag hem igen. Jag åkte inte förens sent på kvällen! Det var fest hos Malin så vi träffades i täby centrum. Jag,Iman,Aicha hennes kompis, Eric och hans två polare. Dom käkade på donken när jag kom. Sen drog vi till Malin. Det var mycket folk det var faktiskt as kul. Sen drog Eric och jag hem till mig och sov. Idag hade vi filmkväll det var jätte mysigt. I morgon vett jag inte riktigt vad som händer får se. Men ska dra nu.
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0