Helg igen :)!



Hejsan nu sitter jag här hos pappa. Det är äntligen helg men jag kanske inte befinner mig på de stället jag vill nu när de är helg. Men det är endå skönt att få komma bort från allt. :)

I torsdags så kom eric hem till mig och så lagade vi mat tillsammans haha de blev pizza sen försökte vi kolla på någon film men de funkade inte så bra. Det var något fel på min dator.  Så de blev Famali gay avsnitt. haha. Sen i fredags så gick jag till skolan hade en lektion. Så jäkla skönt sen drog jag hem till Eric ett tag käkade lunch o så. Sen åkte jag o Iman och tränade på gymmet. Det är andra gången den här veckan snacka om att jag kommer bli stark. haha. Sen drog vi till centrum så tog jag bussen hem.

Pappa kom och hämtade oss en kvart efter jag kommit hem så med turbofart kastade jag i mig lite mellis och packade ner allt i väskan. Sen städade jag lite i köket för de såg för jävligt ut. Sen somnade jag i bilen på väg till pappa. haha När vi kom till pappa så fick vi ett packet av Farmor med hundra kr var och så fick jag ett skärp man kunnde ha de som midje skärp också så jag blev glad. Sen var de någon tvål och kokos perfym o sånt. haha Aja sen så käkade vi middag och kollade på en film. En mysig fredags dag.

I dag har jag räknat matte inför ett prov vi kommer att ha. Sen har jag pratat i telefon med Iman,Mikis och Farmor haha så ppoulär jag e :o!!! haha Sen har jag tränat,käkat lunch o duschat. Så det har varit en helt okej dag. Om ett tag kommer MIkis hit vi ska käka middag och snacka hela natten :p haha var länge sen jag träffade henne. Så de ska bli kul. Hon ska sova här. Men det kommer bli jätte kul. I morgon så kommer jag att åka hem igen. :) men ska gå nu
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0