Helgen<3:)

Hejsan,
Nu har skolan görjat fy fan säger jag men vill se vårat nya sechema som vi kommer få nästa vecka. Hoppas vi inte har så långa dagar. I torsdags så åkte jag och Iman in till stan och solade solarium. Det var as nice man blev lite brun. Sen käkade vi på bolero. Dom har så himla goda mackor där. Jag har typ blivit beroende av dom. Även fast jag bara hade varit där två gånger. Aja så kom en kompis till oss som vi satt och snackade med. Det var trevligt. :S och väldigt roligt hihi. Sen åkte jag hem. På fredag efter skolan så köpte jag en ny fondation för den jag hade förut var aldeles för mörk. Sen fixade jag cigg. Så åkte jag hem lagade mat till mig och Iman. 

Det blev de vanliga köttbullar och potatis. haha vi satt och snackade och myste. Sen drog vi in till stan på en fika på bolero. Sen träffade vi en kompis vi satt med han och hans kill polare medan dom käka. Sen kom min Eric och en kompis till. Så satt vi där ett tag sen skulle de bli fest så bjöd dit några kompisar så precis när dom kommit så ändrade snubben som skulle ha festen och så åkte han hem. haha så vi fick be om ursäkt. Så drog vi hemåt. På lördagen åkte jag hem och städade hela lägenheten för att det var min tur att städa. Sen gjorde jag mig i årdning och drog in till stan med Iman, Curri och Aicha. Vi käkade mat på Bolero det var jätte mysigt. På söndagen hade jag och Eric filmvkäll. Det var en mysig helg<3:)

men ska gå nu tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0