Nu är det inte långt kvar.

Hejsan, :) nu är snart lovet slut bara några dagar kvar.
Som sakt har det varit ett bra lov. I söndag följde jag med Eric och köpte en shorta till nyår och någon tjocktröja.Sen träffade vi Iman och käkade sen följde jag med henne till Sammy lämnade en tårta för han hade fylt år. Sen drog jag hem och tvättade. Så kom Eric och hjälpte mig haha sen kollade vi på film. På måndagen så åkte jag in till stan med Iman och käkade på någon kina resturang. Det var jätte mysigt sen köpte jag en klänning till nyår. Sen kom hennes syrra så tog vi en fika. På kvällen var jag bara hemma med familjen. Sen på tisdagen så var jag med jessica och Nelly i täby centrum och shoppade. Sen åkte vi och träffade en kompis sen drog jag hem till Eric och hade filmkväll. Sen på onsdag var det nyårs afton. Det var jätte nice i början tyckte jag resten av kvällen blev inte så lykad. 

Jag o Iman käkade middag hos Curri sen åkte jag med Eric till Linda och hade förkrök ett tag. Sen drog vi till lokalen. Det var inte mycket folk där sen drog typ alla. Så det var inte mycket människor men jag hade kul med Eric,Iman,Aicha och Curri! :)<3

Sen åkte vi hem jag somnade på en gång. :( aja sen på torsdagen så sov man typ hela dagen så gick jag o eric på bio och käkade i täby centrum. Sen sov vi hos honom. Så på fredagen drog jag hem och så fixade jag mig. SÅ var mina syrrors barn där så jag var med dom lite. Spelade Gittar Hero. Sen drog jag på kvällen till Iman hon hade fest i hägernäs. Det var jätte kul där med :). Vi snackade skrattade dansade och sjöng. På lördagen så åkte jag till täby centrum käkade middag med Iman sen drog vi hem till mig och fixade mig. Så drog vi med Malin,eric,dogge,tobbe på bio. Den var ganska knasig den filmen. Fattade ingenting så alla fick förklara den för mig efter haha. Sen åkte vi hem till mig. På söndagen så bakade jag och eric choklad rutor. haha det var jäte gott. Sen på måndagen så drov i till centrum ett tag och köpte jag en ny tröja och han en ny jacka. Sen var jag tvungen att åka hem och käka middag med mamma och familjen. Sen på kvällen var de fest hos Malin. Det var sista fest dagen innan lovet. Det var rätt nice.

Så idag har jag bara tagit de lugnt sovit hela dagen. I morgon börjar skolan får se hur kul de blir :p haha
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0