Onsdag

Hejsan, nu börjar man komma in i skolrutonerna igen. Men kul är det inte. Vi ska börja med vårat nya schema i morgon. Vi kommer ha sovmorgon två dagar i veckan till kl tio. Så kommer vi ha en lektion på fredagar :p haha avensjuk eller? haha så jävla nice. Våran senaste dag e typ tre eller något sådant för en kurs vi ska ha har vi inte börjat med ännu :p haha aja men det kommer bli jätte härligt.

Den här veckan har varit jätte nice ;) faktiskt.
I måndags så hade vi ingen lärare på en lektion så som började halv tolv så nästa lektion skulle inte börja förens ett så vi orkade inte stanna så vi drog hem till mig och spelade Gittar Hero och drack te. Det var jättemysigt Jag,Iman,Soma och Curri. Sen käkade jag middag och gjorde jag Samhälle. Det tog ett tag men skönt att få den gjord.

I tisdags efter skolan så drog jag hem och lagade middag till eric. Det var rätt kul jag dukade fint och plockade undan tände ljus och så. De blev kyckling o potatis. Inget avanserat men de var gott. Sedan så diskade vi och kollade på hajar som hajar. Den är så jävla skön haha. Sen ducschade jag och så tog vi te och bara satt och prata.

I dag efter skolan så drog vi och tränade jag och Iman det var så skönt de var länge sen vi gjorde de. Nu ska jag fan fortsätta med att träna. Sen drog jag hem duschade käkade middag. Så snart kommer Iman hit vi ska kolla på en film som hon valt. Såg en kort snutt av den. Den verkar bra så vi ska mysa i soffan och käka chips. haha. Det är faktiskt det bästa som finns kolla på en bra film sitta och snacka om allt o alla. Att man få prata ut sig. 

Aja ska gå nu och fixa o tända ljus tjingeling<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0