Tisdag

Hellu

Den här veckan har varit jätte bra hitt tills ;) Det är jag glad för. I söndags när jag kom hem från pappa så kom Iman hitt vi satt och snackade o åt nudlar. Det var jätte mysigt. Sen på Måndagen så var man tvugen gå upp till skolan. Vi hade massa lektioner tråkigt nog men de blev ganska kul imed att man var så flummig :p haha!

Efter skolan så gick vi och gymmade så jävla skönt det är att träna man känner sig jätte bra efter :)! haha Sen åkte jag hem fixade mat  duscha o så sen kom eric så käkade vi. Sen lite senare blev de dags att tvätta hur kul som hälst.. haha Men behövde bara gå ner två gånger resten gjorde mamma klart. Så var jag tvungen att plugga lite. Resten av kvällen satt vi mäst och snackade. 

Så idag har jag bara varit i skolan typ, hade tre lektioner så de var rätt skönt. När vi slutade så drog jag hem käkade mellis och pluggat matte o fixat med tvätten nu är jag helt slut. Funderar på att laga lite mat och spela gittar hero. Aja får se hur de blir. 

I dag kan man vara uppe länge för har sovmorgon i morgon ;) ska nog inte gå upp förens halv nio. Så underbart haha..
ska gå nu tjingeling

Lite bilder tagna från i Måndags

 




Kommentarer
Postat av: Lindholm

Visst gumman :D

2009-08-09 @ 20:45:22
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0